Na
podlagi 273. člena Zakona o urejanju prostora (ZUreP-2) (Uradni list RS, št. 61/17)
in 17. člena Statuta Občine Ribnica (Uradni list RS, št. 17/12) je Občinski
svet Občine Ribnica na svoji ….. redni seji, dne …………… sprejel
Odlok o spremembah in dopolnitvah izvedbenega dela Odloka o
občinskem prostorskem načrtu Občine Ribnica – spremembe št. 3 (SD OPN-3)
(1)
S tem odlokom se sprejmejo 3. spremembe in dopolnitve izvedbenega dela občinskega
prostorskega načrta občine Ribnica (v nadaljevanju: OPN).
(2)
Spremembe in dopolnitve OPN se nanašajo na grafični del, besedilni del in na
Prilogo 1.
V petem odstavku 1. člena,
ki določa grafični del izvedbenega dela OPN, se navedenim kartam zamenjajo
naslednji listi:
|
številka |
karta |
Merilo |
listi |
|
2. |
Pregledna
karta občine s prikazom osnovne namenske rabe. |
1:50
000 |
|
|
3. |
Prikaz
območij enot urejanja prostora, osnovne oziroma podrobnejše namenske rabe
prostora in prostorskih izvedbenih pogojev. |
1:5
000 |
-
F2101 (št.15), -
F2111 (št.20), -
F2112 (št.21), -
F2122 (št.28). |
|
4. |
Prikaz
območij enot urejanja prostora in gospodarske javne infrastrukture. |
1:5
000 |
-
F2101 (št.15), -
F2111 (št.20), -
F2112 (št.21), -
F2122 (št.28). |
|
5. |
Prikaz
območij enot urejanja prostora, občinskih podrobnih prostorskih načrtov in
državnih prostorskih načrtov. |
1:5
000 |
-
F2101 (št.15), -
F2111 (št.20), -
F2112 (št.21), -
F2122 (št.28). |
|
6. |
PRILOGA
- Ureditev nove hale Inotherm |
1:1
000 |
-
F2122 (št.28) |
V 58.
členu se doda nov odstavek, ki se glasi:
»(7)
Objektov za oglaševanje ni dopustno postavljati v območju površinskih voda.«.
V
76. členu se spremeni deseti odstavek, tako da se glasi: »(10) Posegi v
varovalni pas ne smejo ovirati gradnje, obratovanja ali vzdrževanja omrežja. Za
vsak poseg v varovalni pas je treba pridobiti projektne pogoje in soglasje na
projektne rešitve pristojnega upravljavca omrežja.«.
(1)
V 84. členu se spremeni naslov člena, tako da se glasi: »varovanja kakovosti
zunanjega zraka)«.
(2)
Spremeni se besedilo prvega, drugega in tretjega odstavka, tako da se glasijo:
»(1) Pri gradnji objektov in urejanju površin ter v času
obratovanja in uporabe objektov je treba upoštevati predpise s področja varstva
zraka.
(2) Za varstvo zraka pred onesnaževanjem je treba za objekte, ki
so vir onesnaževanja, pridobiti meritve emisij v zrak ter pripraviti program
sanacije. Pri gradnji novih objektov in naprav ter v času obratovanja in
uporabe objektov je treba zagotoviti, da ne bodo prekoračene s predpisi dopustne
emisije.
(3) Obstoječi viri čezmernega
onesnaženja zraka ne smejo obratovati dokler ne uredijo emisij v skladu s
predpisi. Monitoring onesnaženosti in izvedbo ustrezne zaščite oziroma sanacije
mora lastnik oziroma upravljavec vira onesnaženja izvajati skladno s predpisi.
Z rezultati merjenja mora seznaniti pristojni organ Občine Ribnica.«.
(3)
Doda se novi sedmi odstavek, ki se glasi: »(7) Upošteva in izvaja se ukrepe trajnostne
mobilnosti (kot so javni promet, umeščanje okoljskih
con (umirjanje oz. prepovedi prometa), polnilnice za el. vozila, kolesarske
poti…).«.
V 85.
členu se spremeni naslov člena, tako da se glasi: »varovanja površinskih voda«.
Spremeni
se celotno besedilo 85. člena, tako da se na novo glasi:
»(1) Na območju
Občine Ribnica ni vodotokov 1. reda. Pri posegih ob vodotokih je treba
upoštevati meje priobalnih zemljišč za vodotoke 2. reda v širini 5,0 m. Dopustne
posege in gradnjo na vodna in priobalna zemljišča opredeljujejo predpisi s
področja voda.
(2) Priobalno
zemljišče se ugotavlja za vse vodotoke, tudi za potoke in vodne jarke, ki niso
vrisani v kopije katastra, ter za vodotoke, ki potekajo v zaprtem pretočnem
profilu (ceveh, škatlasti armirano betonski profil).
(3) Kadar
vodotok ni vrisan v zemljiški kataster oziroma je njegov potek prikazan
linijsko, se meja vodnega zemljišča določi na osnovi predpisa, ki določa način
določanja meje vodnega zemljišča tekočih voda in v sodelovanju s pristojnim
organom za vodno gospodarstvo.
(4) Za vsak
poseg, ki bi lahko trajno ali začasno vplival na vodni režim ali stanje voda je
potrebno pridobiti pogoje, oziroma soglasje/mnenje pristojnega organa s področja
upravljanja z vodami, ki lahko nastane s posegom:
–
na vodnem ali priobalnem zemljišču;
–
ki je potreben za izvajanje javnih služb po tem zakonu;
–
ki je potreben za izvajanje vodne pravice (raba vode);
–
na varstvenih in ogroženih območjih;
–
zaradi odvajanja odpadnih voda in gradnjo objektov, namenjenih varstvu
voda pred onesnaženjem;
–
kjer lahko pride do vpliva na podzemne vode, zlasti bogatenje
vodonosnika ali vračanje vode v vodonosnik;
–
hidromelioracija in druga kmetijska operacija, gozdarsko delo,
rudarsko delo ali drug poseg, zaradi katerega lahko pride do vpliva na vodni
režim.
(5) Zacevljanje ali prekrivanje vodotokov ni dovoljeno, razen
na krajših razdaljah, ki omogočajo dostop, oz. prehod preko vodotoka v primeru,
da gre za objekt javne prometne infrastrukture (most, prepust na javnih cestah
in poteh).
(6) Na
priobalnem zemljišču vodotoka morata biti omogočena dostop in vzdrževanje
vodotoka, vključno z zagotovitvijo pogojev za gasilske intervencije, za
reševanje iz vode ter za postavitev lovilnih pregrad za prestrezanje in
odstranjevanje nevarnih snovi.
(7) Pri
prostorskem načrtovanju je potrebno upoštevati že podeljene vodne pravice, ki
so bile podeljene po 119. členu ZV-I na območju prostorskega akta.
(8) Uporaba
gnojil, strupov in insekticidov mora biti nadzirana.
(9) Treba je
ohranjati retenzijske sposobnosti območij.
Spreminjanje obsega retencijskih (poplavnih) površin ali vodnega režima je
dopustno le izjemoma, skladno s področnimi predpisi o pogojih in omejitvah za
izvajanje dejavnosti in posegov na območjih, ogroženih zaradi poplav, ter ob
predhodni izvedbi celovitih omilitvenih ukrepov, ki zagotavljajo, da se ne
poslabšujeta vodni režim in stanje voda.
(10) Prepovedano
je povzročanje ovir za pretok visokih voda.
(11) Gradnja
mostov in cest mora biti takšna, da ne posega v pretočni profil, zagotovljena
pa mora biti varnost objektov pred visokimi vodami z zagotovljeno minimalno
varnostno višino.
(12) Pri
načrtovanju poteka trase gospodarske javne infrastrukture je treba predvideti
čim manjše število prečkanj vodotokov. Na delih, kjer trasa poteka vzporedno z
vodotokom, naj ne posega na priobalno zemljišče. Manjši odmiki od zakonsko
določenih so dopustni le izjemoma na krajših odsekih, kjer so prostorske
možnosti omejene, vendar na tak način, da ne bo poslabšana obstoječa stabilnost
brežin vodotokov.
(13) Nadzemno in
podzemno križanje vodotokov z javno infrastrukturo je treba izvesti na način,
da se ohranja pretočna sposobnost vodotoka in stabilnost pretočnega profila v v vplivnem območju.
(14) Posebna
raba voda, med katere sodi tudi namakanje kmetijskih površin, je dovoljena ob
predhodni pridobitvi vodnega dovoljenja.
(15) Vsak poseg
v ribiški okoliš mora biti načrtovan in izveden na način, ki v največji možni
meri zagotavlja ohranjanje rib, njihove vrstne pestrosti, starostne strukture
in številčnosti. Ohranja se biocenoza ribjih vrst. Struge, obrežja in dna
vodotokov se ohranjajo v čim bolj naravnem stanju. Prav tako se ohranjajo
obstoječa dinamika, hidromorfološke lastnosti in
raznolikost vodotokov. Objekti se gradijo na način, ki ribam omogoča prehod.
Ohranja se naravna osenčenost oziroma osončenost struge in brežin. Prepovedano
je posegati oziroma vznemirjati ribe na drstiščih, med drstenjem in v
varstvenih revirjih. Posegi se ne izvajajo v času varstvenih dob, to je v času
drstenja posameznih vrst rib.
(16) Neprečiščenih
odpadkih komunalnih ali industrijskih voda ni dovoljeno odvajati neposredno v
vodotoke.
(17) Brežine in
dna vodotokov je potrebno oblikovati na sonaraven način in v skladu z
usmeritvami hidrotehnične stroke.«
V 86.
členu se spremeni peti odstavek, tako da se glasi:
»(5)
Na vodovarstvenih območjih je treba vse komunalne odpadne vode iz objektov
priključiti na vodotesno kanalizacijo, ki mora biti
zaključena s čistilno napravo, nepretočno greznico ali malo čistilno napravo.«.
V 87.
členu se za tretjim odstavkom doda nova odstavka, ki se glasita:
»(4) Prepovedano je nelegalno odlaganje odpadkov v tla.
(5) Vsa nelegalna odlagališča je treba evidentirati in
sanirati.«
Spremeni
se 90. člen, ki se na novo glasi:
»90. člen
(erozijska in plazljiva
območja)
(1)
Erozijska in plazljiva območja
so prikazana v prikazu stanja – varovanja.
(2)
Na plazljivem območju se v zemljišče ne sme posegati tako, da
bi se zaradi tega sproščalo gibanje hribin in ogrozila stabilnost zemljišča.
(3)
Prepovedano je:
–
poseganje v prostor na
način, ki pospešuje erozijo in oblikovanje hudournikov,
–
ogoljevanje površin,
–
krčenje tistih gozdnih
sestojev, ki preprečujejo plazenje zemljišč in snežne odeje, uravnavajo odtočne
razmere ali kako drugače varujejo nižje ležeča območja pred škodljivimi vplivi
erozije,
–
zasipavanje izvirov,
–
nenadzorovano zbiranje
ali odvajanje zbranih voda po erozivnih ali plazljivih
zemljiščih,
–
omejevanje pretoka hudourniških voda, pospeševanje erozijske moči
voda in slabšanje ravnovesnih razmer,
–
odlaganje ali
skladiščenje lesa in drugih materialov,
–
zasipavanje z odkopnim
ali odpadnim materialom,
–
odvzemanje naplavin z dna
in brežin, razen zaradi zagotavljanja pretočne sposobnosti hudourniške struge,
–
vlačenje lesa.
–
zadrževanje voda, predvsem
z gradnjo teras, in drugi posegi, ki bi lahko pospešili zamakanje zemljišč,
–
poseganje, ki bi lahko
povzročilo dodatno zamakanje zemljišča in dvig podzemne vode,
–
izvajati zemeljska
dela, ki dodatno obremenjujejo zemljišče ali razbremenjujejo podnožje
zemljišča,
–
krčenje in večja
obnova gozdnih sestojev ter grmovne vegetacije, ki pospešuje plazenje zemljišč.
(4)
Za vse posege v plazljivih območjih je treba pridobiti strokovno mnenje s
področja geomehanike.
(5)
Za vse posege v prostor v erozijskih
in plazljivljih območjih je potrebno izdelati
ustrezen elaborat, ter pridobiti projektne pogoje, ter mnenja/soglasja mnenjodajalca (DRSV).
(6)
Pri urejanju kmetijskih zemljišč in z gradnjo
kmetijskih ter gozdnih prometnic se ne smejo sprožiti nevarni erozijski
procesi, ne smejo se porušiti razmerja na labilnih tleh in se tudi ne sme
preprečiti odtok visokih voda in hudournikov.«
Spremeni
se 92. člen, tako da se na novo glasi:
»92. člen
(poplavna območja)
(1) Poplavna območja in
razredi poplavne nevarnosti so določeni v skladu s predpisi o vodah, na osnovi
izdelanih in potrjenih strokovnih podlag. Poplavna območja, karte poplavne
nevarnosti ter karte razredov poplavne nevarnosti za obstoječe stanje so
sestavni del prikaza stanja prostora.
(2) Na poplavnih območjih,
za katera so izdelane karte poplavne nevarnosti in določeni razredi poplavne
nevarnosti, je pri načrtovanju prostorskih ureditev oziroma izvajanju posegov v
prostor treba upoštevati predpis, ki določa pogoje in omejitve za posege v
prostor in izvajanje dejavnosti na območjih, ogroženih zaradi poplav. Pri tem
je treba zagotoviti, da se ne povečajo obstoječe stopnje ogroženosti na
poplavnem območju in izven njega. Če načrtovanje novih prostorskih ureditev
oziroma izvedba posegov v prostor povečuje obstoječo stopnjo ogroženosti, je
treba skupaj z načrtovanjem novih prostorskih ureditev načrtovati celovite
omilitvene ukrepe za zmanjšanje poplavne ogroženosti, njihovo izvedbo pa
končati pred začetkom izvedbe posega v prostor oziroma sočasno z njo. Po
izvedbi omilitvenih ukrepov se v prikazu stanja prostora prikaže nova poplavna
območja, karte poplavne nevarnosti ter karte razredov poplavne nevarnosti za
novo stanje.
(3) Na poplavnem območju, za
katero razredi poplavne nevarnosti še niso bili določeni, so dopustne samo
rekonstrukcije in vzdrževalna dela na obstoječih objektih v skladu s predpisi,
ki urejajo graditev objektov.
(4) Ne glede na določbe obeh
prejšnjih alinei so na poplavnem območju dopustni posegi v prostor in
dejavnosti, ki so namenjeni varstvu pred škodljivim delovanjem voda, ter posegi
in dejavnosti, ki jih dopuščajo predpisi o vodah, pod pogoji, ki jih določajo ti
predpisi.
(5)
Na poplavnem območju so prepovedane vse dejavnosti in vsi posegi v prostor, ki
imajo lahko ob poplavi škodljiv vpliv na vode, vodna ali priobalna zemljišča
ali povečujejo poplavno ogroženost območja, razen posegov, ki so namenjeni
varstvu pred škodljivim delovanjem voda. Vsakdo, ki živi na območjih, izpostavljenih nevarnosti
poplav, mora tudi sam poskrbeti za preventivne ukrepe na podlagi informacij o
ogroženosti. Ti prebivalci naj samoiniciativno ali na alarmni znak za nevarnost
poplav začnejo izvajati osnovne zaščitne ukrepe za zaščito premičnega
premoženja, kamor sodijo: evakuacija materialnih dobrin iz kletnih etaž, umik
vozil ter večjega vrednejšega premičnega premoženja s poplavnega območja,
obveščanje občinskega štaba civilne zaščite o stanju in problematiki v njihovem
bivalnem okolju, pomoč pomoči potrebnim bližnjim sosedom, umik ljudi (otrok,
bolnih in starejših) na varno, spremljanje razvoja nesreče (osebno in prek
medijev) in priprava na poplave (napotki občanom, kako ravnati pred popravo,
med poplavo in po njej).
(6) Celovite ukrepe za
zmanjšanje poplavne nevarnosti in ogroženosti, razen interventnih ukrepov, ki
se izvedejo na podlagi izvedbene projektne dokumentacije, se načrtuje z
državnim prostorskim načrtom (DPN) ali občinskim podrobnim prostorskim načrtom
(OPPN).«
(1)
V 95. členu se na začetek prvega odstavka doda stavek: »Mejne
in kritične vrednosti kazalnikov hrupa so določene z Uredbo o mejnih vrednostih
kazalnikov hrupa v okolju.«. V drugem stavku prvega odstavka se na koncu
stavka doda: »podrobnejše namenske rabe prostora«.
(2)
Na koncu prve alineje prvega odstavka se podpičje zamenja z vejico in doda nova
alineja, ki se glasi: »– na posebnih območjih: površine
za turizem (BT);«.
(3)
V osmi alineji prvega odstavka se izbriše: »in BT«.
(4)
Izbrišeta se tretji in šesti odstavek.
(5)
Četrti in peti odstavek se ustrezno preštevilčita in spremenita tako, da se
glasita:
V
96.členu se v tretjem odstavku spremenijo razdalje, tako da se cifra »15« nadomesti
s »14«, cifra »30« s »24«
in cifra »45« s »46«.
V 97.
členu se zamenja besedilo, tako da se glasi:
(3) Pri
ureditvi zunanjih površin novozgrajenih objektov v območjih poselitve naj se
uporabijo le taka svetila, ki ne oddajajo svetlobe nad vodoravnico, skladno s predpisom s področja mejnih vrednosti
svetlobnega onesnaženja okolja. Zunanja svetila naj imajo po možnosti
vgrajen senzor za samodejni vklop in izklop.
(1)
Za 98.členom se doda novih pet členov, od 98a. do vključno 98d. člena, ki se
glasijo:
(varovanje kakovosti zunanjega zraka)
Upoštevati je potrebno trajnostno mobilnost, kot so javni promet,
umeščanje okoljskih con (umirjanje oz. prepovedi
prometa), polnilnice za električna vozila, kolesarske poti in podobno.
98b. člen
(varovanje pred
neprijetnimi vonjavami)
(1) Pri umeščanju pomembnih virov vonjav v okolje (kompostarne, bioplinarne ipd.) je treba zagotoviti primerno oddaljenost,
tako da je zunanji rob območja vira vonjav od območij stanovanjskih, gostinskih,
upravnih, pisarniških in trgovinskih stavb, stavb za kulturo in razvedrilo, za
izobraževanje, zdravstvo in šport ter športno rekreacijskih površin oddaljen
najmanj 300 m oziroma 500 m pri odprtem kompostiranju.
(2) Za ureditev novih objektov za rejo živali (večje farme), ki so
viri vonjav, in za povečanje kapacitet obstoječih objektov se s strokovno
študijo preveri vplivno območje, objekti pa se umesti na primerno oddaljenost
od, navedenih območij. Pri reji živali in skladiščenju ter prevozu gnoja je
obvezna uporaba tehnoloških postopkov, ki preprečuje obremenjevanje okolja z
neprijetnimi vonjavami.
98c. člen
(nadzor nad kakovostjo vodnih virov)
(1) Oskrba z kakovostno, zdravstveno ustrezno pitno vodo se
zagotavlja skladno z določili tega odloka, ki urejajo priključevanje objektov
na vodovodno omrežje.
(2) Oskrba s pitno vodo vključuje tudi nadzor nad kakovostjo vseh
vodnih virov (tudi zasebnih), za kar je odgovoren upravljavec omrežja.
98č. člen
(varovanje zelenih površin)
(1) Varovanje zelenih površin (površin za urbano vrtnarjenje,
površin za šport in rekreacijo ter dostopnosti do njih za zdrav življenjski
slog (gibanje)), se izvaja skladno z občinskim odlokom, ki predpisuje urejanje
in čiščenje javnih površin.
98d. člen
(spremljanje kazalcev okolja)
(1) Občina mora zagotoviti monitoring za tiste kazalce, pri katerih
ni na voljo podatkov iz državnega monitoringa.(2) V spodnji preglednici so
podani kazalci stanja okolja s stališča varovanja zdravja ljudi, ki jih je potrebno
spremljati med izvedbo OPN Ribnica. Nosilec spremljanja stanja je Občina Ribnica.
|
KAZALEC STANJA
OKOLJA |
VIR PODATKOV ZA
SPREMLJANJE KAZALCA |
POGOSTOST
SPREMLJANJA KAZALCA |
|
Kakovost zraka |
Kazalec imisijskih vrednosti
onesnaževal se spremlja na podlagi javno dostopnih podatkov državnega
monitoringa onesnaženosti zraka, ki ga izvaja MOP – Agencija RS za okolje. Pristojne občinske službe: načini ogrevanja objektov,
število okoljskih con, polnilnice za električna
vozila, dolžina kolesarskih poti. |
Kazalec za merilna
mesta na območju občine ali v njeni bližini se spremlja 1 x letno po
sprejemu plana. |
|
Emisije snovi v
zrak iz nepremičnih virov onesnaževanja |
Upravljavec
naprave, za katero je s predpisom, ki ureja emisijo snovi v zrak iz
nepremičnih virov onesnaževanja, določeno, da je izvajanje prvih meritev ali
obratovalnega monitoringa obvezno mora za izvedbo emisijskega monitoringa
snovi v zrak iz nepremičnih virov onesnaževanja pripraviti letno poročilo. |
v času poskusnega
obratovanja novih virov onesnaževanja in 1x letno po sprejetju plana |
|
Povprečni letni
dnevni promet (PLDP) |
Kazalec se spremlja na podlagi podatkov meritev PLDP na
državnih cestah v občini Brezovica. Meritve izvaja Direkcija RS za ceste (DRSC). |
Kazalec se spremlja za najbolj obremenjene cestne odseke v
občini 1 x letno po sprejemu plana. |
|
Dolžina stikov
konfliktnih območij - območja stanovanj (SS) in proizvodnih dejavnosti (I) |
Kazalec se spremlja
ob predvidenih spremembah in dopolnitvah planskih aktov občine ali države, v
kolikor ti predvidevajo
spremembe namenske rabe zemljišč. |
Kazalec se spremlja ob predvidenih
spremembah in dopolnitvah občinskih ali državnih
planskih dokumentov. |
|
Določitev ustrezne
stopnje varstva pred hrupom (SVPH) glede na PNRP |
Občina mora
spremljati določila in spremembe Uredbe o mejnih vrednostih kazalcev hrupa v
okolju in zakonodaje, ki se nanaša na določitev stopnje varstva pred hrupom
glede na podrobnejšo namensko rabo prostora, kot tudi določila in spremembe
zakonodaje, ki se nanaša na zavarovana območja narave in plan prilagajati
morebitnim spremembam |
1 x letno po sprejemu plana |
|
Način urejanja in
odvajanja komunalnih odpadnih voda |
Letna poročila
izvajalca javne službe odvajanja in čiščenja komunalne in padavinske odpadne
vode. |
Kazalec se spremlja
1 x letno po sprejemu plana. |
|
Oskrbo s pitno vodo |
Pristojne občinske
službe: delež prebivalcev, ki nimajo nadzora na kakovostjo pitne vode (lastna
zajetja) |
Kazalec se spremlja
1 x letno po sprejemu plana. |
|
Kakovost pitne vode
|
Letna poročila
kakovosti pitne vode. Preskušanje vzorcev
v okviru notranjega nadzora upravljavca omrežja. |
Kazalec se spremlja
1 x letno po sprejemu plana. |
|
Vključenost
gospodinjstev in pravnih oseb v organiziran odvoz odpadkov |
Spremljanje količin
zbranih odpadkov vrši javna komunalna služba za ravnanje z odpadki na podlagi
letnih poročil o prevzetih in odloženih količinah odpadkov, kamor se štejejo
tudi ločeno zbrane frakcije. |
Kazalec se spremlja
1 x letno po sprejemu plana. |
|
Ravnanje z odpadki |
Število zbiralnic
in zbirnih centrov na prebivalca: javna komunalna služba za ravnanje z
odpadki. Število
(ne)saniranih nelegalnih odlagališč odpadkov: Izhodišče za vzpostavitev
ažurne občinske evidence je stanje po podatkih Registra divjih odlagališč (Geopedia), v nadaljevanju pa za ažurnost baze skrbi
Občina. V nadaljevanju lastna evidenca Občine. |
Kazalec se spremlja
1 x letno po sprejemu plana. |
|
Poraba električne
energije za javno razsvetljavo na prebivalca občine. |
Spremljanje porabe
vrši upravljavec javne razsvetljave skupaj z Občino, ki spremlja število
prebivalcev. |
Kazalec se spremlja
1 x letno po sprejemu plana. |
|
Neprijetne vonjave |
Pristojne občinske
službe: Število pomembnih virov vonjav in njihova oddaljenost od
stanovanjskih območij |
Kazalec se spremlja
1 x letno po sprejemu plana. |
|
Zagotavljanje
zdravega in kakovostnega bivalnega okolja |
Pristojne občinske
službe: delež zelenih površin, površine za urbano vrtnarjenje, ter površin za
šport in rekreacijo. |
Kazalec se spremlja
ob predvidenih spremembah in dopolnitvah občinskih ali državnih planskih
dokumentov. |
(3) Občina enkrat letno objavi rezultate spremljanja kazalcev okolja
in poroča o izvedenih omilitvenih ukrepih.
(4) Občina sprejema pritožbe prebivalcev zaradi vplivov iz okolja.
Pritožbe se lahko podajo v času uradnih ur na sedežu občine.«
(1) V tretjem odstavku 131. člena se na koncu stavka
pete alineje briše pika in jo nadomesti z vejico.
(2) Za peto alinejo tretjega odstavka 131. člena, se
doda nova šesta alineja, ki se glasi:
»- Odlok o občinskem podrobnem prostorskem načrtu
Prigorica Pr_8 (Uradni list RS, št.: 2/2013, 72/2014).«
V
Prilogi 1 se izbriše določila za sledeče EUP:
(20) Prigorica
|
Oznaka EUP |
Podrobna namenska raba |
|
Način urejanja |
Varovanje |
Posebna merila in pogoji |
Karta List št. |
|
Pr18 |
IG |
Pr_7 |
/ |
– Nemška vas pri Ribnici – drevored med Nemško vasjo in Prigorico #21014/dediščina; kulturna krajina |
/ |
28 |
|
Pr20 |
IG
|
Pr_8 |
OPPN
|
–
Nemška vas pri Ribnici – drevored med Nemško vasjo in Prigorico
#21014/dediščina; kulturna krajina |
Drevored
ob glavni cesti je treba dopolniti, v primeru slabega stanja dreves je
potrebna nadomestna saditev |
28
|
|
Pr21 |
CU
|
(22) Ribnica
|
Oznaka EUP |
Podrobna
namenska raba |
|
Način urejanja |
Varovanje |
Posebna merila in pogoji |
Karta List št. |
|
Ri099 |
IP |
Ri_21 |
|
|
/
|
20,
21 |
V Prilogi 1 se doda določila za sledeče
EUP:
(20) Prigorica
|
Oznaka EUP |
Podrobna namenska raba |
|
Način urejanja |
Varovanje |
Posebna merila in pogoji |
Karta List št. |
|
IG |
Pr_7 |
/ |
– Nemška vas pri Ribnici – drevored med Nemško vasjo in Prigorico
#21014/dediščina; kulturna krajina DRSV |
Dopustna je postavitev razstavnega
paviljona. Načrtovane ureditve in gradnja so
locirane neposredno ob vplivnem območju zadrževalnika Prigorica (Poslovnik za
obratovanje in vzdrževanje suhega zadrževalnika Prigorica iz marca 2011) in
evidentiranim poplavnim dogodkom, zato je potrebno v nadaljnih
fazah načrtovanja izdelati hidrološko - hidravlično študijo, ki bo predvidila eventuelne
omilitvene ukrepe in pridobiti mnenje o vplivu gradnje na vodni režim in stanje
voda. |
28 |
|
Pr20 |
IG, CU, K1 |
Pr_8 |
/ |
– Nemška vas pri Ribnici – drevored med Nemško
vasjo in Prigorico #21014/dediščina; kulturna krajina DRSV |
Drevored ob glavni cesti je treba dopolniti, v
primeru slabega stanja dreves je potrebna nadomestna saditev. Dopustna je postavitev nove hale v maksimalnih
tlorisnih gabaritih do 63 x 85 m, višinsko poravnana z višino sosednjega že
zgrajenega objekta. Po meji z območjem EUP Pr26 in Pr17 se uredi zelena bariera
(sklenjena zasaditev drevnine). Pri gradnji stavb je potrebno upoštevati določila
Uredbe o mejnih vrednostih kazalcev hrupa v okolju (Uradni list RS, št.
105/05, 34/08, 109/09 in 62/10), ter tehnične smernice o gradnji z področja
hrupa. Dopustna je postavitev razstavnega paviljona. Načrtovane ureditve in gradnja so locirane
neposredno ob vplivnem območju zadrževalnika Prigorica (Poslovnik za
obratovanje in vzdrževanje suhega zadrževalnika Prigorica iz marca 2011) in
evidentiranim poplavnim dogodkom, zato je potrebno v nadaljnih
fazah načrtovanja izdelati hidrološko - hidravlično študijo, ki bo predvidila eventuelne
omilitvene ukrepe in pridobiti mnenje o vplivu gradnje na vodni režim in
stanje voda. |
28 |
(22) Ribnica
|
Oznaka EUP |
Podrobna
namenska raba |
|
Način urejanja |
Varovanje |
Posebna merila in pogoji |
Karta List št. |
|
Ri099 |
IP, IG, CU |
Ri_21 |
/ |
|
Pri
gradnji stavb v enoti urejanja prostora z oznako Ri099 je potrebno upoštevati
določila Uredbe o mejnih vrednostih kazalcev hrupa v okolju (Uradni list RS,
št. 105/05, 34/08, 109/09 in 62/10), ter tehnične smernice o gradnji s
področja hrupa. |
20,
21 |
|
Ri197 |
CU |
Ri_1 |
/
|
- Ribnica – mestno jedro #7833/spomenik |
Posegi
v tem delu spomenika so dopustni v skladu s kulturnovarstvenimi pogoji in s soglasjem pristojnega zavoda
za varstvo kulturne dediščine. |
20
|
(1)
Ta odlok je na vpogled javnosti na sedežu Občine Ribnica.
(2) Ta odlok je dostopen tudi na spletnih
straneh Občine Ribnica.
Nadzor nad izvajanjem tega odloka vršijo
pristojne inšpekcijske službe.
Ta odlok se objavi v Uradnem listu Republike
Slovenije in začne veljati osmi dan po objavi.
|
Številka: |
Samo
Pogorelc |
|
Datum: |
Župan Občine
Ribnica |